Garantiebeleid van

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Onze PlakPlanten zijn natuurproducten, dit houdt in dat er altijd wel een blaadje geknakt kan zijn, dit hoort. Mocht er echt iets stuk gegaan zijn bijvoorbeeld tijdens transport, stuur dan DIRECT foto's naar info@rabauw.nl zodat we in gesprek kunnen gaan met de vervoerder en in overleg bekijken wij wat de beste optie is bijvoorbeeld omruilen of compenseren.

Heeft je PlakPlant een ziekte gekregen? Wordt de plant minder mooi? Gaat de plant helemaal dood? Begint de plant te rotten? Dan is de kans groot dat de plant niet op de juiste plek geplakt is of niet de juiste hoeveelheid water krijgt. Neem daarom contact met ons op als je iets vreemds ziet aan de plant. In veel gevallen kunnen wij je adviseren, zodat je daarna weer volop kunt genieten van jouw plant. Is jouw kamerplant toch in korte tijd overleden? Dan krijg je van ons korting op de volgende plant. 100% garantie is niet mogelijk, omdat de verzorging niet te controleren is. Om voor garantie in aanmerking te komen ontvangen wij graag een foto van de PlakPlant en het ordernummer. De korting is afhankelijk van hoe snel de plant is gestorven. Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit van al onze producten. Producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze 'wettelijke garantie' geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garantie

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rabauw.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2016 - 2020 RABAUW | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel